torsdag 25 mars 2010

Jag saknar dig!

K I M & L I V < 3

Just nu vill jag bara var självisk och ha hem dig! Klockan är strax före 0200, är hemma från quiznight. Jag märker själv hur jag håller mig borta från lägenheten, då den inte är någonting utan dig! Den är tom, kall och värdelös. Ungefär som mitt liv utan dig.

Jag älskar dig mer än allt på jorden och jag borde säga det oftare. Du är helt fantastisk och jag skulle inte vilja livet på samma sätt som jag gör med dig. DU får mig och må bra. Jag vill inte ringa och väcka dig. Du sussar säkert jättegott i mina bästa vänners soffa. Kim har helt rätt - ni är familj.

Jag ville bara skriva en kärleksförklaring innan sängdags. Morgondagens jobb kommer vara... intressant.

Godnatt // Robin

2 kommentarer:

  1. mmm... lär inte må topp på jobbet idag?

    Men du är söt iaf, förstår att du inte är hemma så mycket.

    PS. Länka gärna till min nyablogg istället ;)

    SvaraRadera
  2. Jag älskar dig! Massor massor <3 <3 <3

    SvaraRadera