måndag 7 september 2009

Förlåt!

Hallå igen!

Nu har tillräckligt många personer kastat i mitt ansikte att jag är lat och dålig som inte uppdaterar min blogg. Ge mig cred... det är min första jue! :)

Jag vill bara ta tillfället i akt och tacka min fantastiska mormor som har anmält sig som följare på min blogg! jag känner mig så himla populär!

Jag önskar våran kamera kunde börja fungera! jag vill visa allt å alla hur fint vi har det och kunna säga: Där tog jag en ÖL! & där köper vi cigg! & Där äter vi vår supergoda frukost. Men men. Jag bor på en paradisö, man kan ju inte önska allt. Eller?

Just nu i skrivande stund sitter min Älskling och ÄGER på sitt jobb. Hon utklassar mig, (inte så konstigt iofs) men också flera stycken på kontoret! Keep up the good work! Make me rich!

Min bror har fått en bebis! En liten Joakim. Som jag också skulle vilja lägga upp en bild på! Jaja, I-landsproblem men jag kan inte hjälpa det. Det är såna tillfällen man hatar sig själv för att man jobbar, cirkus 1000 mil hemifrån.

Kan någon som könner mig fatta att jag har varit tillsammans med världens underbaraste kvinna i snart 1 år och 9 månader. Denna högtid kommer firas (rätt självklart) på Madeira. Och vad passar bättre? Helt ärligt?

Snart kommer Teija ner! Det lär bli så awsome! 1. Det kommer bli som en liten spark i baken. Vi kommer åka till Porto Santo, vi kommer gå åtminstonde en levada medans vi är härnere. och mycke mer sånt man inte gör som "hrm hrm" inföding. Allvarligt... behöver vi en 2:a?

För att inte få mer klagomål om långa medelande ska jag hålla detta kort och uppdatera lite oftare istället!

hare bra alla och Johan... Ta hand om den där bebisen tills jag kommer hem, sen är min brorson min!

KRAM!

1 kommentar:

  1. Det kmr bli awesome brother ;)
    Dutti att du uppdatera =)
    Saknar dig, see u soon! kRAMIS!!!!

    //TEIJA

    SvaraRadera